برندینگ فریلنسرها و طراحان
برندینگ
4 تیر 1403

برندینگ فریلنسر ها

برندینگ فریلنسر ها، یکی از موضوعات جنجالی سالهای اخیر می باشد. این نوشته شاید اولین و تنها ترین نوشته در اینترنت می باشد که کمک میکند که فریلنسر ها مسیر برندینگ و برندسازی رو به آسانی و با آگاهی کامل طی کنند. خوشحال می شویم که شما پیشنهادات و انتقادات خود را در موضوع برندینگ فریلنسر ها برای ما ارسال کنید تا این نوشته را کامل تر کنیم. پل دیزاینرز، شرکت برندینگ نیست ولی کمک میکند که فریلنسر ها مسیر برندسازی را طی کنند.
مطمینا برندینگ برای فریلنسرها، مزایای خاصی دارد. کار شما نه تنها همیشه در معرض دید می باشد بلکه به درآمد بالاتری نیز می رسید. البته مطمینا هیچ برندی در یک شب این مسیر را طی نمیکند  و ما فریلنسرها  نیز انتظار نداریم که فورا تبدیل به برند شویم. اما مطمینا اقداماتی وجود دارد که کمک میکند ما سریعتر به این جایگاه برسیم. برای پیشرفته در عرصه تخصصی خودمان، برندینگ امری ضروری است .

مسیر برندینگ

رپرتاژ های خبری در مسیر برندینگ فریلنسرها 

شما میتونید مصاحبات آنلاین یا رپرتاژ های خبری پر سر و صدای انجام دهید. تعدادی زیادی مجله، وبلاگ و سایت خبری وجود دارد و آنها همیشه به دنبال افرادی هستند که با آنها مصاحبه کنند. البته واقعا باید چیزی برای گفتن داشته باشید. باید پروژه هایی قابل قبول برای ارایه و صحبت داشته باشید. اگر شما در یک مسابقه ای معمار ی رتبه ای دارید و یا مقالاتی پذیرش شده در مجلات معتبر دارید .
اینها میتونن یک بهانه ی خوب و عالی برای مصاحبه با شما باشد. اگر شما باور دارید که نمونه کارهایتان فوق العاده است و حرفی برای گفتن دارد پس شما به آنها مراجعه کنید، ایمیل بزنید و درخواست رپرتاژ خبری کنید.
مطمینا یک رپرتاژ پرمحتوا و خبرساز میتواند شما را به جایگاه های بالاتری سوق دهد و شما را برای برندینگ آماده کند .

هدیه پل دیزاینرز برای فریلنسرها 

وبلاگ پل دیزاینرز این امکان را به صورت رایگان در اختیار فریلنسرها قرار می دهد. میتوانید رپرتاژ های خبری پر سر و صدایی در وبلاگ ما منتشر کنید. البته که این رپرتاژ ها نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد و باید از پروژه های حرفه ای، مقالات و مسابقاتی که شرکت کرده اید صحبت کنید.
حتما نیازی ندارد که شما برنده مسابقه شده باشید. اگر فکر میکنید که پروژه تان حرفی برای گفتن دارد و شما اگر تصمیم دارید که در آینده تبدیل به برند شوید. همین الان از طریق تیکت با پشتیبانی پل دیزاینرز در تماس باشید.

یک راهنمای عالی برای برندینگ فریلنسر ها 

با فریلنسرهای دیگر در ارتباط باشید و راهنمای آنها باشید. مطمینا کمک به همکاران و دانشجویان می تواند کارساز باشد. مثل یک دایره المعارف برای آنها باشید و همیشه در دسترس آنها باشید .
نسخه های راهنمای خود را در اینترنت برای عموم به اشتراک بگذارید. در صفحات شبکه های اجتماعی برای عموم علاقه مندان صحبت کنید. اطلاعات تازه برای آنها ارایه دهید و یک دایره المعارف باشید .

کمک به دوستان فریلنسری برای برندینگ
Insert description

جهان هر ثانیه در حال پیشرفت می باشد و اطلاعات جدید هر ثانیه متولد می شود. نگران این نباشید که دانسته های خود را با همکارانتان به اشتراک بگذارید. مطمین باشید پیشرفت شما در گرو پیشرفت اطرافیان و همکارانتان می باشد. نگران سبقت گرفتن آنها نباشید .
برای مثال اگر شما ناظر یک ساختمان هستید از طراحی ها و اجراها عکس و فیلم تهیه کنید، از چیزهایی جدید که بقیه نمی دانند و می تواند مفید باشد. تکرار میکنم که مثل یک دایره المعارف برای آنها باشید. اگر شما طراحی پرتره کار میکنید. نکات ظریف یا جدیدترین ابزار ها و تکنیک هارو به دوستاتون و فالورهاتون معرفی کنید .مطمین باشید این روش ها , گام های مثبتی در پروسه برندینگ فریلنسرها ایفا میکند .

کمک به دوستان مسیر برندسازی 

دوباره تکرار میکنم پیشرفت تک تک ما در گرو پیشرفت همگی می باشد. سعی کنید در جمع ها و شبکه های اجتماعی عموم را آگاه کنید و دید عموم را نسبت به فریلنسری بهتر کنید. اطلاعات علاقه مندان و همکارانتان را دریافت کنید و از طریق ایمیل و تلفن با آنها در ارتباط باشید.

حضور فعال در سایت های فریلنسری

شما درسایت  پل دیزاینرز میتوانید صفحه اختصاصی داشته باشید و نمونه کارها و پکیج های خودتون رو قرار بدین. همه ی این تلاش ها کمک میکند که در مسیر برند شدن قرار بگیرید .شما با ثبت نام در سایت فریلنسری پل دیزاینرز، یک ادرس با نام اختصاصی خودتان در پسوند آدرس دریافت خواهید نمود. شما میتوانید این ادرس را در بیو شبکه های اجتماعی سهیم شود. مطمینا این یکی از اساسی تریت موضوعات در پروسه برندینگ طراحان می باشد .

رشد دانش فنی در مسیر برندینگ

افزایش مهارت فنی نیز همیشه کمک میخواهد کرد که شما مسیر برندینگ را به درستی طی کنید. مهارت فنی، همان مهارتی است که یک فریلنسر درآن ایده را به واقعیت تبدیل میکند.

دانش برندینگ فریلنسسسرها

جمع بندی برندینگ فریلنسری
مساله دیگر اینکه خاموش نباشید. همیشه خبرساز شوید. سعی کنید تمام نمونه کارهای برتر خود را به نمایش بگذارید. از کانسپت های پروژه های خود صحبت کنید مسیر تحصیلات خود را بازگو کنید .
مدرک دانشگاهی خود را عنوان کنید. اکثر فریلنسرهایی که از این حوزه کسب درآمد میکنند مدرک دانشگاهی ندارند و اگر شما مدرک دانشگاهی دارید این یک تمایز است و در ذهن کارفرما دارای اعتبار خاص می باشد پس مدرک خود را پنهان نکنید .
تمام نمونه کارهایتان را با یک لوگو و نشان اختصاصی خودتان انتشار بدین، از سواستفاده  بقیه نترسید. دزدیدن آثار شما خیلی بهتر از خاموش ماندن آنهاست. همچنین اگر آثار شما و نمونه کارهایتان دزدیده می شود و بقیه به عنوان نمونه کار از آنها استفاده میکنند این یک پیام برای شماست که کارتان عالی است و به زودی یک برند خواهید شد .البته که قوانین محکم و بازدارنده برای حفاظت شما از رزومه تان همیشه وجود دارد و عواقب سختی می تواند در انتظار متخلفان باشد .
خودتان را باور داشته باشید و در مسیر ترسیم شده حرکت کنید. مطمین باشید اول راه خیلی سخت می باشد. ولی قدم های مستمر شما را متمایز خواهد کرد.
جملاتی ماندگار از بزرگان

فریلنسر و برندینگ


بزرگترین خطری که مارا تهدید میکند بلند پروازی نیست، بلکه پایین بودن و در دسترس بودن اهدافمان است .
این جمله ای از هنرمند بزرگ رنسانس، میکل آنژ بود. بله میکل آنژ واقعا عالی میگوید ارزش بارها تکرار را دارد. پس بهتر است که به خاطر اهداف در دسترس و واقع بینانه، هدف اصلی و رویای همیشگی را فراموش نکنید.
این مقاله را با  جمله ی نابغه رنسانس، لئونارد داوینچی به پایان میرسانم.
مدت هاست به این موضوع توجه میکنم که افراد موفق به ندرت عقب نشینی میکنند و اجازه نمی دهند اتفاقات سد راهشان شوند، بلکه خودشان دست به کار می شوند و اتفاقات را رقم می زنند.
از شما عزیزان و سروران عزیز استدعا می کنم که این مقاله را برای دوستانتان ارسال کنید و همچنین لینک آن را در شبکه های اجتماعی انتشار بدین تا کمک کنیم که این مقاله همیشه آپدیت و به روز باشد .

این نوشته به زودی آپدیت خواهد شد. ما نیازمند کمک شما هستیم تا جدیدترین یافته های علمی را در این مقاله منتشر کنیم. لطفا از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید و کمک کنید . محتوای ارسالی شما بعد از بررسی، با نام خودتان در سایت منتشر خواهد شد .

اشتراک گذاری

برچسب ها
  • برندینگ

  • برندینگ فریلنسرها

  • برندینگ طراحان فریلنسر

مدیر تولید محتوا پل دیزاینرز

مدیر تولید محتوا پل دیزاینرز

نظرات شما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، موارد مشخص شده با ستاره (*) الزامی است.

امتیاز مطلب