دلایل نیاز کارفرماها به فریلنسر ها و صنعت فریلنسری

دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها

دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها، نام مقاله ای است که برای شما منتشر کرده ایم. دنیا به سرعت در حال تغییر است . تغییراتی که اگر نتوانیم خودمان را با آن همسو کنیم، مانع از پیشرفت خواهد بود. همه گیری اخیر کوید 19،  سرعت این تغییرات را به شدت افزایش داد. کسب و کارهایی که با روش سنتی اداره می شد، از چرخه رقابت حذف شدند. غول های اقتصادی دنیا که نیاز ها و خدمات مورد نیاز را در این همه گیری پیش بینی کردند،  به سرعت ثروت آنها چندین برابر شد و برند آنها به جایگاه بالاتری سوق چیدا کرد.
کسب و کارها در آمریکا و اروپا،  دیگر دنبال استخدام کارکنان دایمی نیستند و تعداد کارکنان سنتی خود را کاهش داده اند. همسو با این بازخورد، کارکنانی که تخصص و مهارت بالایی داشتند،  شغل دایمی خود را ترک کرده اند. چون آنها نیز دریافتند که اگر به فریلنسری روی بیآورند سرعت پیشرفت آنها چندین برابر می شود و افزون بر آن درآمد بالایی کسب میکنند. همچنین زمان بیشتری برای ارتقا دانش و مطالعه در اختیار دارند.
ابزارهای آنلاین نیز این امکان را به کسب و کارها داد که حتی از راه دور , بازدهی بالایی را تجربه کنند. در این مقاله دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها را بررسی میکنیم.

13 مورد از دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها 

  • هزینه های سربار کارمندان سنتی​​

کارمندان سنتی و تمام وقت، گران تر هستند و کارفرما متحمل هزینه های گزافی می شود. زیرا کارفرما علاوه بر پرداخت حقوق , باید هزینه های آموزش، بیمه و مزایا و مالیات، هزینه فضای کار اختصاصی آنها را نیز پرداخت کند ولی فریلنسر ها این هزینه ها را خودشان مدیریت میکنند. فریلنسر ها اغلب از خانه کار میکنند و نیازی به پرداخت هزینه فضای کار ندارند.
اگر کسب و کارها سریعا این هزینه ها را حذف نکنند و به شیوه قدیمی ادامه دهند، منجر به ورشکستگی خواهند شد. چون باید این هزینه های سربار را به قیمت تمام شده محصولاتشان اضافه کنند. ولی رقبای آنها چون با فریلنسر ها کار میکنند و هزینه های کمتری دارند، پس قیمت تمام شده خدمات و محصلاتشان پایین تر است و برای مشتری با صرفه تر هستند. این یکی از مهمترین دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها می باشد.

  • استخدام فریلنسرهای درخشان

احتمالا کارفرما برای یک پروژه مشخص و کوتاه مدت، نیاز به یک فریلنسر فوق حرفه ای با استعداد های خاص داشته باشد. مطمینا کارفرما نمی تواند برای همیشه این فریلنسر را استخدام کند.چون تامین هزینه های این آزادکاربرای همیشه و فقط برای یک پروژه کوتاه مدت،زیاد با صرفه نیست.
یعنی کارفرما فقط برای یک پروژه محدود یک ماهه،  نمی تواند به مدت بیست سال این فریلنسر را استخدام دایمی کند و مقرون به صرفه نیست. ولی می تواند با استخدام کوتاه مدت او به صورت فریلنسری، منافع خود را تامین کند. این نوع همکاری برای آزادکار ماهر نیز،بهتر است.  چون او نیز به دنبال پیشرفت است و دوست دارد پروژه های متنوع و جذاب دیگری از بقیه کارفرماها قرارداد کند و پیشرفت کند . استخدام فریلنسر های درخشان یکی از دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها می باشد . مطمینا اهمیت کیفیت در پروژه ها بالا می باشد و استخدام متخصصان با استعدادهای خاص , یکی از دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها می باشد .

  • کیفیت کار و خروجی بالا​

شما برای هر پروژه می توانید فریلنسر مختلف استخدام کنید و قبل از استخدام , درباره فریلنسر تحقیق کنید. نمونه کارهای فریلنسر را ببینید , مصاحبه های او را ببینید . تعرفه های او را ببینید و انتخاب کنید .برای مثال وقتی شما برای یک موضوع خاص در برنامه نویسی دنبال آزادکار هستید , می توانید از فریلنسر هایی استفاده کنید که قبلا این نوع پروژه یا موارد مشابه با آن را کار کرده اند و در این موضوع تبحر دارند .

  • تحویل سریع پروژه

به سبب اینکه فریلنسری زمانی خاصی ندارد، می تواند پروژه شما را زودتر نیز تحویل دهد . شما می توانید قبل از قرارداد، از آزادکار خود بخواهید که پروژه را سریع تحویل دهد. همچنین به سبب اینکه فریلنسر ها معمولا چند پروژه را باهم پیش نمی برند , زودتر تحویل می دهند .همچنین آنها نیز اشتیاق دارند که پروژه زودتر آماده شود تا حقوق خود را دریافت کنند . این آیتم یکی از مهمترین دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها می باشد.

  • نادیده گرفتن جغرافیا

کارفرماها با استخدام کارکنان دایمی به شیوه سنتی , مجبور هستند که آنها را از محدوده و منطقه خودشان انتخاب کنند . ولی کارفرما می تواند به واسط سایتهای فریلنسری مختلف , فریلنسر هایی از تمام دنیا استخدام کند . شاید استخدام فریلنسر از کشور دیگری , برای کارفرماها باصرفه تر باشد و همچنین بتوانند فریلنسر ماهر تری را استخدام کنند.

  •  کاهش ریسک های ناشی از فرار سرمایه 

کارفرما وقتی که یک فردی را به عنوان عضو دایمی استخدام میکند . روی آن فرد سرمایه گذاری میکند. آموزش این فرد برای شرکت مهم است تا در آینده نیز بتواند مسیولیت خودش را در شرکت مدیریت کند .در کنفرانس ها و سمینارهای مختلف آموزشی شرکت میکند .ولی اگر این فرد به هر دلیل در آینده تصمیم به ترک شرکت بگیرد , کل هزینه های که برای این فرد شده بود،ضایع می شود.

  • تعهد شرکت​

وقتی که شما یک کارمند را به صورت دایمی استخدام میکنید، مسئول همیشگی ایشان هستید و باید هزینه های زندگی و معیشت او را تامین کنید . این تعهد می تواند در بحران های مالی شرکت، مشکلاتی را برای کارفرما ها ایجاد کند ولی استخدام فریلنسر، این خطر ها را برای شرکت کاهش می دهد . تعهدات دزار مدت نسبت به کارکنان شرکت ها خیلی خطرناک هست و عموما سبب درگیری بین صاحبان شرکت و کارکنان می شود . به همین دلیل، عدم تعهد شرکت ها به کارکنان را می توانیم یکی از مهم ترین دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها بدانیم.

تعهد فریلنسرها به پروژه و کارفرما


  • دسترسی آسان به فریلنسر ها

دسترسی آسان و ارزان به فریلنسر ها یکی دیگر از دلایلی است که کارفرماها را مشتاق جریان فریلنسینگ کرده است . سایت های فریلنسر ایرانی و خارجی برای این منظور در دسترس کارفرماها می باشند . سایت فریلنسر پل دیزاینرز نیز برای استخدام سریع فریلنسر در شاخه های هنر و معماری , آماده خدمت رسانی به کارفرمایان می باشد .

  •  تنوع ایده ها

استخدام فریلنسر از نقاط گوناگون دنیا، با فرهنگ های مختلف، سوابق تحصیلی مختلف،  رشته هی مختلف می تواند سیلی بزرگ از ایده را به شرکت ها بیاورند. کار فرماها می توانند تیمی متشکل از سلایق مختلف را کنار هم گرد آورند.

  • انعطاف پذیری و 24 ساعته بودن

کارمندان دایمی ساعات کار مشخصی دارند و معمولا از هشت صبح الی ظهر، در شرکت سر کار هستند . اگر هر لحظه به شرکت و یا کسب و کار کارفرما آسیب برسد سریعا می تواند در هر ساعتی از شبانه روز فریلنسر استخدام کند تا فورا مشکل را حل کند . استخدام فریلنسرهای با تخصص و مهارت بالا در هر ساعتی از شبانه روز، یک ویژگی منحصر به فرد در سایتهای فریلنسری می باشد. چون فریلنسرها ساعات کار منعطفی دارند . مطمینا اگر شما در همچنین موقعیت قرار بگیرید، اهمیت دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها برای شما مشخص تر می شود .

انعطاف پذیری فریلنسرها

استخدام در آخرین لحظات

اگر تیم دایمی یک کارفرما , نتواند در روزهای پایانی پروژه را تحویل دهد و نیاز به افزودن فریلنسر به تیم پروژه را داشته باشید . می توانید از فریلنسر ها کمک بگیرید . فریلنسرها به ضرب الاجل های خاص عادت داند و با انعطاف پذیری بالا در ساعات کاری , کمک میکنند که پروژه را سریع به اتمام برسانید.این مورد نیز یکی از قوی ترین دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها می باشد .

  •  نظرات جدید

کارکنانی که همیشه در شرکت شما بوده اند، عادت کرده اند به یک روال خاص . آنها ذهنشان را با روش ها قبلی پر کرده اند و از عبارت ( همیشه اینطور انجام میداده ایم ) استفاده میکنند . ورود یک فریلنسر جدید به کسب و کارها،می تواند ایده جدید، فکر جدیدی را برای حل مشکلات پیدا کند و تحت تاثیر اقدامات قبلی قرار نگیرد . کارکنان دایمی اکثرا شخصیتی دارند که دنبال تغییر نیستند و می خواهند از متد های قدیمی همان شرکت استفاده کنند . اگرچه نتیجه خوبی نگرفته باشند . استخدام یک فریلنسر با نگرش جدید , یکی از مهمترین دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها می باشد .

ایده های نو فریلنسرها برای کارفرماها

اطمینان از اجرای صحیح پروژه

کارفرمایان با قرارداد از طریق سایتهای فریلنسر، این اطمینان را پیدا میکنند که سفارش آنها در بستری امن انجام می شود و می توانند در صورت عدم اجرای شروط که در ابتدای قرارداد عنوان شده بود , مبلغ قرارداد را پس گیرند . پیشنهاد میکنیم کارفرمایان قبل از عقد قرارداد و پرداخت مبلغ سفارش , قوانین سایت را مطالعه کنند. در سایت پل دیزاینرز،  کارشناسان پل ناظر بر روند اجرای صحیح پروژه هستند و تا انتهای پروژه، کارفرما را یاری میکنند.اطمینان از اجرای صحیح پروژه نیز یکی از دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ها می باشد که باید با هوشیاری کارفرما و قرارداد در یک بستر امن شکل گیرد .

اجرای صحیح کار توسط فریلنسرها


این نوشته به زودی آپدیت خواهد شد. ما نیازمند کمک شما هستیم تا جدیدترین یافته های علمی را در این مقاله منتشر کنیم. لطفا از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید و کمک کنید . محتوای ارسالی شما بعد از بررسی، با نام خودتان در سایت منتشر خواهد شد .

اشتراک گذاری

برچسب ها
  • کارفرما

  • دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر

  • روابط فریلنسر و کارفرما

مدیر تولید محتوا پل دیزاینرز

مدیر تولید محتوا پل دیزاینرز

نظرات شما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، موارد مشخص شده با ستاره (*) الزامی است.

امتیاز مطلب