روز جهانی فریلنسر
فریلنسری
6 شهریور 1403

روز جهانی فریلنسر

فریلنسرها، هر روز با ارائه ایده های جدید، پروژه های کارفرماها را مدیریت و بهبود می بخشند. روز جهانی فریلنسر، بهانه ای برای تشکر از فریلنسرها می باشد.دیگه زمان هشت ساعت کار مداوم و هر روز اول صبح بیدار شدن و در ترافیک ماندن برای درآمدهای محدود به پایان نرسیده است؟ 

بالای پنجاه درصد از نیروی کار در جهان، فریلنسری را انتخاب کردند و آینده فریلنسری بسیار روشن است. شما فریلنسری را انتخاب فرمودید و احتمالا دلایل زیادی برای این انتخاب داشته باشید و این مقاله فرصتی است که دلایل خودتان را برای انتخاب شغل فریلنسری در بخش نظرات برای ما و مخاطبانمان ارسال کنید. 

فریلنسری چیست؟ فریلنسر کیه؟ من کی هستم؟ 

تعریف فریلنسر را همه شما می دانید و این واژه و شغل به قدری همه گیر شده است که وقتش رسیده است که تعریفی جذاب تر و متفاوت تر از همه تعریف ها برای شما ارائه بدیم. فریلنسری یک سفر جذاب است که در طول زندگی حرفه ای و همراه با کسب درآمد می باشد یعنی سفری لذت بخش، پر از تجربه که علاوه بر کسب درآمد، مسیر پیشرفت را در این جاده پر پیچ و خم طی میکنیم. 

روز جهانی فریلنسرها چه روزیه ؟

روز جهانی فریلنسرها همیشه و همیشه در روز جمعه برگذار می شود. به دلیل اینکه کسانی که در ان روز تصمیم به ورود به فریلنسری دارند، آخرین جمعه ای است که فردایش آزاد هستند و نیازی نیست جمعه شب زودتر بخوابند تا صبح بتوانند زودتر بیدار شوند. :)

فریلنسرها، قهرمان هستند و قهرمانان شایسته احترام و احترام و احترام هستند. 

من کارفرما هستم. چطور می توانم از فریلنسرها تشکر کنم؟ 

بهترین روش تشکراز فریلنسرها در روز جهانی فریلنسر، دعوت از دوستان و آشنایان  برای ثبت سفارش از فریلنسرها و واگذاری پروژه هامون به  فریلنسرها و اعتماد به آن هاست. همه ما در زندگی عادی، برای انجام کارهایمان نیاز به متخصص ها داریم و می توانیم این پروژه ها را به جای واگذاری به شرکت ها ، مستقیما به فریلنسرها واگذار کنیم. این پروژه می تواند ثبت سفارش طراحی چهره از نقاشان فریلنسربرای سوپرایز یه دوست، طراحی لوگو برای کسب و کارمون، طراحی آشپزخونه مون توسط معمار فریلنسر یا استخدام فریلنسر مترجم برای ترجمه یه مقاله تخصصی میتونه باشه. 

من فریلنسرم. برای ارتقا جایگاه فریلنسری چه کاری میتونم بکنم؟ 

برای افزایش پروژه های فریلنسرها و کمک به همه فریلنسرها، شما می توانید در محیط های دوستانه و خانوادگی، از فریلنسری صحبت کنید و سعی کنید دوستان و همکارانتان را برای حضور در پلت فرم های فریلنسری تشویق کنید. اگر فرهنگ ثبت سفارش از فریلنسرها تقویت شود، مطمئنا سفارش های شما نیز افزایش می یابد. در ضمن روز جهانی فریلنسر و صحبت از این رویداد نیز می تواند یک تلنگری باشد برای اینکه همه را برای مطالعه و بررسی از جریان فریلنسری دعوت کنیم. 

در بین دوستانم فریلنسر دارم، در روز جهانی فریلنسر چه کاری برایش انجام دهم؟ 

اگر از اعضای خانواده شما کسی فریلنسر هست، روز جهانی فریلنسر، بهانه و فرصتی است برای قدردانی از ایشون، شما می توانید فریلنسرتان را در آغوش گرفته و در یک کافه یا رستوران، مهمان کنید. 

پل دیزاینرز، برای فریلنسرها در این روز مهم ، چه کاری می تواند انجام دهد؟ 

شما فریلنسرها بنویسید . درخواست خود را از پل دیزاینرز ، برامون کامنت کنید. 


اشتراک گذاری

برچسب ها
  • فریلنسر

  • روز جهانی فریلنسر

  • فریلنسری

  • روز فریلنسرها

مدیر تولید محتوا پُل دیزاینرز

مدیر تولید محتوا پُل دیزاینرز

نظرات شما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، موارد مشخص شده با ستاره (*) الزامی است.

امتیاز مطلب