سفارش طراحی پوستر

سفارش طراحی پوستر

سفارش طراحی پوستر، عنوان نوشته یا راهنمایی در خصوص سفارش شما از طراحان گرافیک می باشد .
این نوشته سخنی است با کارفرمایانی که قصد سفارش طراحی پوستر دارند. نوشته تلاش دارد که یک دید کلی از مفاهیم پوستر و چگونگی سفارش آن به کارفرما بدهد.


تعریف پوستر

پوستر یا آفیش به منظور معرفی موضوعات مختلف طراحی می شود. پوستر یک اعلان خبری است که احتمالا یک محصول جدید یا یک رویداد را به اطلاع مخاطب می رساند.
طراحی یک پوستر دارای استانداردهایی هست که کارفرماها به موجب رسیدن به آنها، این پروژه به طراحان گرافیک می سپارند.


عملکرد یک پوستر موفق


رنگ، فونت، فرم یا کاراکتر، عوامل تشکیل دهنده ی یک پوستر هستند. پوستر یک اعلان هست و وظایفی را دارد. استفاده غیر مناسب از رنگ و فرم و فونت , باعث شکست رسالت پوستر خواهد شد.
استفاده مناسب از رنگ، فرم، فونت می تواند موفقیت پوستر را تضمین کند. یک گرافیست خلاق می تواند با استفاده از این عوامل، موفقیت پوستر شما را تضمین نماید.
طراحی موفق باعث می شود که مخاطب در نگاه اول سریعا جذب پوستر شود و پوستر دیده شود.
اگر این مرحله موفق عمل کرد و مخاطب جذب پوستر شد، مخاطب باید 100درصد پوستر را مطالعه نماید و اگر این دو مرحله تواما اتفاق بیافتد پوستر مفهوم و وظیفه خودش را انتقال داده است.
پس نتیجه گیری میکنیم که پوستر موفق، باید مخاطب را جذب کند و با سرعت یک انتقال پرکیفیت پیام را داشته باشد.


سفارش طراحی پوستر


کارفرما برای سفارش طراحی پوستر باید نمونه کارهای چندین طراح مختلف را مشاهده کرده و با طراح مورد علاقه ی خود قرارداد ببندد.
محموعه ی پل دیزاینرز،  رابط طراح و کارفرما می باشد و این بستر را برای شما آماده کرده است تا بتوانید از طریق مشاهده پروفایل و تعرفه های طراحان مختلف، طراح مورد علاقه ی خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت فرمایید.
قدم اول شما از طریق کلیک بر جمله وارد پروفایل طراحان گرافیک شده و نمونه کارهای آنها و همچنین پکیج آنها را مشاهده کنید.
طراحان گزینه های مختلف و پکیج های مختلفی را برای سفارش و درخواست ها ی شما آماده کرده اند. پل دیزاینرز،  ناظر روند طراحی شما می باشد، تعداد اتودها و ویرایش های طراحان در پکیج های آنها مشخص می باشد. طراحان از بهترین ها انتخاب شده اند و مطمینا یک طراحی عالی را برای شما خلق خواهند نمود.


مشاوره قبل از سفارش طراحی پوستر 


تقریبا 24 ساعت شبانه روز کارشنسان ما در سیستم پشتیبانی پل آماده ارایه مشاوره رایگان به کارفرمایان عزیز می باشد. شما میتوایند از طریق ارسال تیکت از طریق داشبورد کارفرما، با ما در تماس باشید. 


این نوشته به زودی آپدیت خواهد شد. ما نیازمند کمک شما هستیم تا جدیدترین یافته های علمی را در این مقاله منتشر کنیم. لطفا از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید و کمک کنید . محتوای ارسالی شما بعد از بررسی، با نام خودتان در سایت منتشر خواهد شد .

اشتراک گذاری

برچسب ها
  • پوستر

  • سفارش طراحی پوستر

  • طراحی پوستر

مدیر تولید محتوای پُل دیزاینرز

مدیر تولید محتوای پُل دیزاینرز

نظرات شما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، موارد مشخص شده با ستاره (*) الزامی است.

امتیاز مطلب