ارسال پیشنهاد به فریلنسر
فریلنسری
6 شهریور 1403

نحوه ارسال پیشنهاد به فریلنسرها

فریلنسرها در پلت فرم پلت دیزاینرز، دارای پروفایل کامل و پکیج های خدمتی می باشند. پکیج های خدمت در پروفایل فریلنسر، توسط هر فریلنسر از طریق داشبورد تخصصی فریلنسر تعریف شده است. کارفرماها می توانند از طریق انتخاب یکی از پکیج های خدمتی فریلنسرها، سفارش دلخواهشان را ثبت نمایند. در شکل زیر پکیج های خدمتی یکی از فریلنسرهای پل دیزاینرز را مشاهده میکنید.

تصویر پکیج خدمتی فریلنسر و عدم نیاز به ارسال پیشنهاد برای فریلنسر


کارفرما بعد از ثبت نهایی سفارش و پرداخت نهایی، پروژه را از طریق داشبورد مدیریت می نماید و می تواند از طریق چت باکس، گفت و گو با فریلنسر را شروع کند. ولی اگر کارفرما پیشنهاد دیگری داشته باشد و پروژه مدنظرش در پکیج های فریلنسر، تعریف نشده باشد. از چه طریقی می تواند با فریلنسر در ارتباط باشد؟

ارتباط با فریلنسر دلخواه و مشاوره

در صورتی که کارفرما، برای مشاوره یا اطمینان یا درخواست همکاری بخواهد برای فریلنسر پیامی ارسال کند. می تواند گزینه ارسال درخواست همکاری را در پروفایل فریلنسر کلیک کرده و برای فریلنسر دلخواه ،پیام همکاری ارسال کند.

اولین مرحله: کلیک بر روی گزینه درخواست همکاری

همانطور که در تصویر مشخص است، کارفرما باید گزینه ( درخواست همکاری بفرست) را انتخاب نماید. همچنین پیشنهاد می شود کارفرمایان قبل از ارسال درخواست، قوانین این بخش را مطالعه نمایند. در انتهای این مقاله، قواین این بخش نیز درج شده است.


گام دوم: ارسال محتوا و درخواست مورد نطر به فریلنسر

با تایید شرایط، کارفرما می تواند در بخش چت باکس داشبورد کارفرمایی، نام فریلنسری را که برای درخواست همکاری انتخاب کرده بود را مشاهده کند و پیام برای کارفرما فریلنسر ارسال کند . 

مشاهده نمونه گفت و گو در داشبورد کارفرما 

تصویر زیر یک اسکرین از داشبورد کارفرما می باشد که در حال گفت و گو با فریلنسر می باشد. شما به واسطه ی تصویر زیر دقیقا مشاهده میکنید که پیام ها برای کارفرما چه طور نمایش داده می شود. 


اسکرین از داشبورد کارفرما

مشاهده نمونه گفت و گو در داشبورد فریلنسر

تصویر زیر نیز یک اسکرین از داشبورد فریلنسر هست. اگر شما میخواهید بدانید که پیام ها در داشبورد فریلنسر چه طور نمایش داده می شود، تصویر زیر را بررسی نمایید. 


اسکرین از داشبورد فریلنسر

همانطور که در پیام های بالا مشاهده شد، فریلنسر و کارفرما مکاتبه انجام داده و به توافق برای انجام پروژه نزدیک شدند. سپس فریلنسر خدمتی را ایجاد و برای پرداخت به کارفرما ارسال کرد. کارفرما 3 روز مهلت پرداخت دارد و باید از طریق بستر سایت، سرویس ایجادی را پرداخت نماید. 

گام سوم: تایید یا عدم تایید کارفرما

در این مرحله پروژه ایجاد شده و سرویس منتظر پرداخت، به چت باکس کارفرما ارسال شده است. کارفرما می تواند یکی از گزینه های عدم تایید یا تایید را انتخاب نماید.

عدم تایید کارفرما

کارفرما به هر دلیلی مانند درخواست ویرایش یا اضافه کردن آیتم های دیگر، می تواند عدم تایید را انتخاب کرده و توضیحات و درخواستش را برای فریلنسر درج کند و فریلنسر می تواند درخواست ایشان را قبول کرده و دوباره سرویس جدید تعریف کند.

عدم تایید کارفرما

تصویر عدم تایید کارفرما


تصویر پاسخ فریلنسر به عدم تایید کارفرما

فریلنسر منتظر پرداخت کارفرما

تایید کارفرما

در صورت تایید کارفرما نیز به ترتیب پیامهای زیر برای کارفرما و فریلنسر نمایش داده می شود.


پیام تایید پرداخت و ایجاد سرویس در داشبورد کارفرما

تایید پرداخت در داشبورد کارفرما


پیام تایید پرداخت و ایجاد سرویس در داشبورد فریلنسر

پیا تایید پرداخت در داشبورد فریلنسر


همانوطور که در دو تصویر بالا مشاهده می فرمایید، بعد از پرداخت سرویس، بلافاصله فاکتور و قرارداد برای فریلنسر و کارفرم به صورت سیستمی صادر شده و قابل دانلود می باشد. 

نحوه تعریف خدمت در چت باکس

فریلنسر در گوشه سمت چپ فوقانی چت باکس، گزینه سه نقطه را کلیک کرده و آیتم تعریف سرویس را انتخاب میکند .سپس پنجزه زیر برای فریلنسر نمایش داده می شود که می تواند به راحتی سرویس توافق شده با کارفرما را تعریف نماید. 

تعریف سرویس در چت باکس

امیدواریم بتوانیم همراه خوبی برای شما باشیم. موفق باشید. 



اشتراک گذاری

برچسب ها
  • ارسال پیشنهاد به فریلنسر

  • درخواست همکاری از فریلنسر

  • تعامل فریلنسر و کارفرما

مدیر تولید محتوا پل دیزاینرز

مدیر تولید محتوا پل دیزاینرز

نظرات شما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، موارد مشخص شده با ستاره (*) الزامی است.

امتیاز مطلب