سفارش طراحی لوگو

سفارش طراحی لوگو
هدف از ارایه این مقاله , آگاه سازی کارفرمایان نسبت به سفارش طراحی لوگو از طراحان گرافیک می باشد .
ما پیشنهاد میکنیم که قبل از هر گونه سفارش طراحی لوگو , این نوشته را مطالعه بفرمایید تا با جزییات این نوع سفارشات آشنا شوید .
ابتدا بهتر است اشاره ای به تعریف لوگو داشته باشیم.
تعریف لوگو:
لوگو نشان گرافیکی می باشد که می تواند در دسته بندی های مختلف نوشتاری, تصویری , ترکیبی قرار بگیرد .
لوگو طراحی میشود تا شرکت ها و سازمان های مختلف , از این طریق بتوانند نوع خدمات و محصولاتشان را سریعتر به مخاطب معرفی نمایند .
سفارش طراحی لوگو
کدام نوع لوگو تاثیر پذیری بیشتری دارد؟
لوگو میتواند نوشتاری , تصویری یا ترکیب این دو باشد . شاید شما برای انتخاب یکی از این سه اصرار یا تردید داشته باشید , شما میتوانید طراح را ملزم کنید که لوگو نوع تصویری یا نوشتاری و…باشد .
ولی مطمین باشید اگر انتخاب این مورد را به طراح واگذار کنید پروژه موفق تری خواهید داشت .
طراح با توجه به مطالعات پیش از طراحی و دانش خود , بهترین نوع را برای شماانتخاب خواهد کرد .
انتخاب و اعتماد به طراح :
در انتخاب طراح دقت فرمایید , رزومه طراح را بررسی کرده , نمونه کارهای اورا ببینید و طراح مورد علاقه خود را انتخاب کنید . اگر طراح خود را از فریلنسرهای پل انتخاب میکنید هیچ شکی نداشته باشید چون روند طراحی شما زیر نظر کارشناسان پل هست و همچنین همه طراحان پل , مورد اعتماد این مجموعه می باشند .
ولی بعد از انتخاب طراح , حداکثر اعتماد را به او داشته باشید , همراه او باشید . همسو نبودن با طراح و عدم اعتماد به طراح , از موفقیت پروژه میکاهد.
طراحی لوگو
چه الزامی دارد کسب و کارها لوگو طراحی کنند؟
کارفرمای محترم , یک لوگو عالی , سنگ بنای برند شماست . لوگو تصویر کوچکی هست که مسئولیت زیادی بر دوش دارد .
مطالعات زیادی در پشت صحنه طراحی برای موفقیت لوگو در جریان هست . فقط زیبایی و خوش رنگ بودنش نیست. متاسفانه کسب و کارهای زیادی به دلیل بی توجهی به لوگو و برند سازی و سپردن طراحی لوگو به اطرافیان و دوستان غیر حرفه ای , شکست را تجربه کرده اند .
شاید شما برای تاسیس سازمان خود , تصمیم به صرفه جویی در هزینه ها دارید , این منطقی هست ولی ادرس این صرقه جویی در طراحی لوگو نیست . لوگو رای همیشه با شما و برندتان خواهد بود. لوگو بهترین دوست برای برند شما می باشد و یک دوست وفادار هرگز شما در نیمه راه نخواهد گذاشت .
تثبیت برند در ذهن مخاطب:
اگر لوگو طراحی موفقی داشته باشد , اعتماد مشتریان به آن برند افزایش چشم گیری خواهد داشت . این اعتماد آن را دز ذهن ها ماندگار خواهد کرد .
یک لوگو موفق , میتواند مثل یک جت سرعت پیشرفت شما را دوچندان کند .
ترغیب به خرید محصول شما:
اگر لوگو طراحی موفقی داشته باشد, فروش شما را افزایش خواهد داد . شما میتونید لوگوی برند kfc رو تصور کنید , حتی وقتی اونو تو ذهنتون برای یک لحظه تصور میکنید هوس کنتاکی های خوشمزه kfc رو دارید . حتی ما که مزه kfc رو تجربه نکردیم چون که kfc تو ایران شعبه ای نداره ولی به شدت با دیدن و تجسم لوگو , انگیزه خرید پیدا میکنیم .
همچنین ما با دیدن کنتاکی , اولین برندی که به ذهنمون میاد kfc هست ,این موفقیت این لوگو رو نشون میده .
متمایزو برجسته شدن برند در بین رقبا:
لوگوی موفق می تواند یک انحصار ایجاد کند و دید مخاطب نسبت به شما عوض شود . شما میتوایند با برند سازی و لوگوی موفق , محصول چندین ساله را با برند خودتان در ذهن ها ماندگار کنید . البته شما برای رسیدن به این اهداف باید برند سازی کنید و با طراح مورد نظر , قرارداد هویت بصری نیز تنظیم نمایید .
رصد رقبای برند چیست؟
برای افزایش موفقیت و تاثیر پذیری لوگو , طراحان گرافیک بهتر هست قبل از طراحی , رقبای برند شما را بررسی کنند . بررسی رقبای پیروز و همچنین رقبای شکست خورده , هر دو برای طراحی یک آلترناتیو خوب توصیه می شود .
شما اگر در سامانه سفارش آنلاین پل طراح مورد نظرتان را پیدا کردید, میتوانید وارد پروفایل طراح شده و پکیج طراحی طراح را مشاهده بفرمایید . در این جداول دقیقا مشخص شده است که طراحی بر اساس (رصد رقبای برند می باشد ) یا ( رصد رقبای برند ندارد ) . مطمینا تفاوتی در تعرفه این دو مورد مشاهده می شود ولی بهتر است که رصد رقبای برند در سفارش شما لحاظ شود .
تعامل طراح و کارفرما چیست؟
کارفرمای عزیز , تعامل طراح و کارفرما همیشه در یک پروسه طراحی از اهمیت فراوانی برخوردار است . زمانی که شما وارد سایت پل شدید و نمونه کارهای طراحان لوگو را مشاهده میکنید , این تعامل را شما آغاز کرده اید , در حرحله بعدی با انتخاب یکیاز طراحان مورد علاقه ی خود , تعامل نزدیک تری با طراح شروع شده است .
تعامل بعدی زمانی شروع می شود که طراح , اتودهای اولیه را برای تایید کارفرما ارسال میکند . شما با انتخاب یکی از این اتود ها وارد تعاملی نو شده , به بیان واضح تر سلیقه ی شما و طراح نزدیک تر می شود و این مرحله در طول روند طراحی باعث ایجاد یک تعاملی موفق شده و در نتیجه , پروژه ای موفق تحویل خواهدی گرفت که محصول این تعامل و خلاقیت و دانش طراح می باشد .
انتخاب رنگ در طراحی لوگو :
انتخاب رنگ بر اساس دانش و سواد طراح و بررسی کسب و کار شما می باشد . انتخاب رنگ برای لوگو و همچنین انتخاب یک رنگ سازمانی نقش ویژه ای در آینده برند خواهد داشت .


اشتراک گذاری

برچسب ها
  • لوگو

  • سفارش طراحی لوگو

  • طراحی لوگو

مدیر

مدیر

نظرات شما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، موارد مشخص شده با ستاره (*) الزامی است.

امتیاز مطلب